Prudential otworzył dzisiaj swój oddział w Rzeszowie. Jest to pierwsza tego typu placówka na terenie województwa podkarpackiego, a przedstawiciele firmy obecni na uroczystości otwarcia podkreślają, że Prudential zaoferuje możliwość współpracy w charakterze pośrednika ubezpieczeniowego ponad 100 osobom z miasta i okolic. W ciągu kilku kolejnych miesięcy firma planuje otwarcie oddziałów w kolejnych miastach, nie zdradzając jednak ich lokalizacji. Nie wyklucza również kolejnych otwarć na Podkarpaciu.
Prudential ? działający na polskim rynku od wczesnej wiosny 2013r. ? otworzył dzisiaj swój szesnasty oddział w Polsce, a pierwszy na Podkarpaciu. Rzeszowska placówka stanie się miejscem pracy dla ponad 100 osób z miasta i okolic, tyle właśnie chce pozyskać ubezpieczyciel na lokalnym rynku. Jak mówi obecna na uroczystości otwarcia oddziału Katarzyna Partyga, dyrektor departamentu zasobów ludzkich w Prudential w Polsce, otwarcie rzeszowskiego oddziału zbiega się w czasie w kampanią rekrutacyjną prowadzoną przez ubezpieczyciela w telewizji. ? Pokazujemy, że praca przedstawiciela ubezpieczeniowego może być pomysłem na nowy i ?własny? zawód, a chociaż trudna i wymagająca ? bo nie zawsze słyszymy słowo ?tak? od klienta, dostarcza wiele satysfakcji ? mówi Partyga. Dodaje również, że oferta współpracy dla ponad 100 osób jest wartością dodaną dla każdego lokalnego rynku pracy, na którym ubezpieczyciel otwiera swój oddział. Prudential rozbudowuje sieć swoich przedstawicieli, którzy jako osoby wykonujące czynności agencyjne w ubezpieczeniach, prowadzą własną działalność gospodarczą.
Jak mówią w Prudentialu, strategia firmy zakłada obecność we wszystkich większych miastach w Polsce, właśnie poprzez rozbudowę sieci oddziałów oraz pozyskiwanie osób do współpracy w charakterze przedstawicieli ubezpieczeniowych. Prudential deklaruje również chęć rozpoczęcia współpracy z menedżerami sprzedaży, legitymującymi się doświadczeniem w branży finansowej. Firma oferuje im kompleksowe szkolenia i wdrożenia w budowanie sieci sprzedaży. Robert Zagata, dyrektor sprzedaży agencyjnej w Polsce, również obecny na uroczystości otwarcia rzeszowskiego oddziału, podkreśla, że kolejne otwarcie dowodzi realizacji planów rozwoju Prudential. Firma chce mieć około 20-25 oddziałów w całym kraju i współpracować docelowo z ponad 3 tys. przedstawicieli. Do końca tego tylko roku Prudential chce powiększyć swoją sieć sprzedaży o ponad 1 000 osób. Służyć temu mają środki deklarowane na inwestycje w Polsce ? ok. 150 mln zł ? które zostaną przeznaczone właśnie na rozbudowę sieci oddziałów i pozyskania konsultantów do współpracy, a także rozwój infrastruktury IT oraz budowę rozpoznawalności marki.
Prudential kieruje swoją ofertę współpracy w Rzeszowie i okolicach również do nauczycieli, a to ze względu na ich doświadczenie zawodowe oraz rozbudowaną sieć kontaktów. Sporą grupę konsultantów stanowią także świeżo upieczeni absolwenci i studenci ostatnich lat różnych kierunków studiów. Jak mówi Robert Zagata: Nie wykluczamy nikogo z możliwości współpracy z nami i interesuje nas każdy, kto świadomie podejmuje wybór drogi zawodowej pośrednika ubezpieczeniowego, albo przynajmniej chce spróbować swoich sił w naszej branży. To zawód niełatwy i pełen wyzwań, ale również satysfakcjonujący. Nasze doświadczenia z innych oddziałów pokazują, że oferta współpracy z Prudential dobrze trafia do nauczycieli i do wszystkich osób, które cenią sobie elastyczny sposób współpracy ? pracę wg własnego ?grafika.?
Nowo otwarty oddział w Rzeszowie mieści się przy Al. Rejtana 20, w budynku Karowa Office.
Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo ubezpieczeniowe oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie ?Premiopolisa?, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby i uszczerbku na zdrowiu. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku na zdrowie. Prudential współpracuje obecnie z siecią niemalże 700 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do połowy 2015 roku będzie ich około tysiąca, a docelowo ? ok. 3 tys. Konsultanci działają w 14 oddziałach w największych miastach w Polsce; docelowo Prudential chce otworzyć ok. 20-25 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci współpracowników i infrastruktury oraz zainwestowane w markę ubezpieczyciela. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu ?Warszawa 1935?, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową. Prudential wspiera również akcję społeczną ?Daję Słowo?, mającą na celu przywrócenie wartości danemu słowu. Jesienią 2014r. Prudential przedstawił drugą odsłonę kampanii dotyczącej przedwojennych polis, prezentując autentycznych potomków swoich dawnych klientów i akcentując fakt, że opisane historie są prawdziwe. Firma wciąż poszukuje spadkobierców przedwojennych klientów, informacje są ogólnodostępne na stronie internetowej ubezpieczyciela.
Motto Prudential brzmi:
?Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.?Firma znana jest ze swojej kampanii reklamowo-informacyjnej związanej z poszukiwaniem spadkobierców przedwojennych polis i opartej na motywie dotrzymywania obietnic, kluczowej wartości dla towarzystwa ubezpieczeniowego. Prudential wypłacił do tej pory prawie 18 milionów funtów szterlingów tytułem odszkodowań dla posiadaczy i spadkobierców przedwojennych polis wystawionych w Polsce.
Wciąż poszukiwane są osoby, które mogą być spadkobiercami przedwojennych klientów ubezpieczyciela. Lista przedwojennych klientów firmy znajduje się pod adresem http://www.prudential.co.uk/customers/pre-world-war-ll-polish-business/przedwojenne-nteresy. W maju 2015r. Prudential w Polsce uruchomił program edukacji finansowej dla dzieci pod nazwą Cha-Ching. Krótkie muzyczne teledyski i materiały edukacyjne dla rodziców, nauczycieli oraz dzieci w zabawny i lekki sposób prezentują mądre korzystanie z pieniędzy, oparte na czterech filarach programu: zarabianiu, wydawaniu, oszczędzaniu oraz pomaganiu innym.Serwis internetowy utworzony specjalnie dla tych, którzy szukają nowych wyzwań zawodowych:www.kariera-prudential.pl